Rabu, Januari 18, 2006

Tugas Saya Pun Bermula...


When Allah drops needle & pin along ur path of life, don't step away, instead pick it up & collect them ´, they were design to teach u to be strong n wise.
19 Januari 2006, saya perlu bergegas ke Kaherah. Program Hari Keluarga BKMIP pada 21 Januari 2006 dan mesyuarat bersama En Jazmi, Pegawai Atase Yayasan Pahang pada 23 Januari 2006. YDP BKMIP minta hadir. Entah apa lagi agenda yang bakal menanti selepas ini...
Saya sudah mula melumati kitab untuk sem depan. Semungkinnya saya ingin hadami bidang syariah sedalam mampu. Feqh Syafie membincangkan silibus di tahun empat bab hudud dan jihad. Begitu juga Feqh Perbandingan masih berkisar pada tajuk yang sama.
Anda pernah merasa sukar untuk memikul pelbagai tanggungjawab yang memerlukan anda memakai wajah berbeza???
Lalu biar saya katakan...saya sedang cuba melakukannya.

Tiada ulasan: